img

Kuinka käyttää fyysistä mainontaa eduksesi

/
/
/
50 Views

Olet todennäköisesti perehtynyt tällä hetkellä valtavaan kylläisyyteen digitaalimainonnan suhteen. Mainoksia on nykyään kaikkialla Internetissä ja TV: ssä, aina verkkosivustoista online-videoiden suoratoistopalveluihin mainoksiin suosikkitelevisio-ohjelmasi aikana. Jos olet kiinnostunut mainostamaan itseäsi, tuotemerkkiäsi, ravintolasi tai vähittäiskauppaa, olet ehkä jo tehnyt hiukan tutkimusta digitaalisesta mainonnasta.

Se mitä et ehkä tiedä, on kuitenkin erittäin tehokas väline, jonka yritykset ympäri maata usein unohtaa: fyysinen mainonta. Fyysistä mainontaa on niin monta tyyppiä, ja jokainen niistä voi olla uskomattoman vaikuttava yrityksellesi riippumatta siitä, mikä se on. Jos olet kiinnostunut käyttämään fyysisiä mainosvälineitä eduksesi, sinun pitäisi tietää tietyistä fyysisen mainonnan ominaisuuksista, jotka ovat sinulle käytettävissä mainostajana, sekä siitä, mistä ne saada, miten päästä alkuun ja miten maksimoida heidän potentiaalinsa parantaa liiketoimintaasi.

bannerit

Oletetaan, että isännöit hyväntekeväisyystapahtumaa yrityksen omistajana. Vaikka osallistumisella hyväntekeväisyysjärjestöön voi olla monia upeita etuja, kuten altruistinen tunne, verohelpotuksien saaminen ja paljon muuta, on totta, että yksi parhaista tavoista mainostaa omaa yritystäsi ja ylläpitää erinomaista mainetta yhteisössäsi on isännöidä hyväntekeväisyystapahtuma. Mutta miten voit mainostaa yritystäsi hyväntekeväisyystapahtumassa, jos et voi näyttää logoa ja yrityksen brändiä samalla kun isännöit tapahtumaa?

Tästä kohdasta fyysisistä mainontaresursseista voi tulla paljon hyödyllisempiä kuin digitaalimainokset. Tapahtumien aikana voit käyttää bannereita kertoa kaikille, että olet vastuussa tapahtuman isännöinnistä. Vieraat ja osallistujat näkevät, että olet vastuussa organisatorisista tekijöistä ja pyrit myös parantamaan yhteisöäsi.

Tai ehkä yritykselläsi on koppi paikallisilla messuilla. Voit hankkia oikean vinyylibannerin mihin tahansa mainostarkoitukseen tai tapahtumaosastoon yksinkertaisesti tilaamalla verkosta yritykseltä, joka tekee bannerit sinunlaisellesi yritykselle, jotta kaikki tietävät kuka olet ja kuinka yrityksesi voi auttaa tuotteessa, palvelussa tai ratkaisussa tarjoat.

Kuinka toteuttaa fyysisiä mainontaelementtejä

Koska fyysiset mainokset on suunniteltu kiinnittämään huomiota todellisessa maailmassa, sinun on tiedettävä, miten ne toteutetaan. Fyysinen mainosomaisuus voi olla postitus, bannerit, kyltit, lentolehtiset, esitteet, käyntikortit ja jopa tavarat. Jos esimerkiksi laitat hyväntekeväisyystapahtumaa, voit myös jakaa tai myydä t-paitoja, joissa on yrityksesi logo, jotta ihmiset voivat kävellä pois tapahtumasta viileällä uudella paidalla, jota he voivat käyttää.

Tai ehkä haluat alkaa kantaa käyntikortteja ympäri taskuasi. Tällaisten ideoiden toteuttamiseen on paljon erilaisia ​​tapoja, mutta sinun on oltava luova. Jos mietit miten voit mainostaa yritystäsi jokapäiväisessä elämässä, fyysisen mainosomaisuuden sovellukset alkavat olla järkevämpiä. Niin kauan kuin olet valmis investoimaan fyysisiin mainontavaroihin, he palkitsevat sinua ja yritystäsi.

This div height required for enabling the sticky sidebar