img

Hienoja uutisia paperille

/
/
/
127 Views

Kukaan ei rakasta toimittaa ei niin hyviä uutisia, mutta voi olla aivan vaikeaa jakaa jotain hyvää, jos sinun täytyy saada se tekemään paperille.

Yllättynyt? Ymmärtääksesi siitä, että se on vaikeaa, sinun on mietittävä roolia, joka kirjoitetuilla sanoilla on. Periaatteessa ne tuovat paikan aina, kun et pysty toimittamaan viestiä henkilökohtaisesti. On yleisesti tunnustettu, että monet henkilökohtainen viestintä on todella sanatonta. Viestintää vastaanottava henkilö riippuu eleistään ja ilmeistäsi rakentaaksesi tehokkaamman otteen keskusteltavasta viestistä.

Aina kun toimitat kyseisen viestin toisen suppilon kautta – kuten kirje, sähköposti, sosiaalisen verkoston julkaisu, mainos tai ehkä artikkeli – vastaanottajalta puuttuu henkilöiden ei-sanallisia vihjeitä. Mikä tarkoittaa, että hänen saamiensa vaikutelmien on oltava pelkästään sanoista. Yksittäisissä tapauksissa vastaanottajan on liian helppoa houkutella väärää vaikutelmaa tai tehdä väärät johtopäätökset.

Onneksi löydät yksinkertaisia ​​asioita, joita voit tehdä ylläpitääksesi “uutisia upeaa viestiäsi luomasta tahattomasti huonoja vaikutelmia.

1. Varmista, että se kannattaa keskustella. Suunnitellut yleisösi on kiireisempi kuin koskaan ennen ja vain ylitetään monilla viesteillä joka päivä. Onko hieno uutinen jotain, joka on todella merkityksellistä ja hyödyllistä, vai autatko tällä hetkellä vain sotkua?

2. Anna sen olla erittäin merkityksellinen väkijoukolle. Kehitä upea uutinen suhteen, jonka joukot voivat arvostaa ja ymmärtää. Älä kerro heille, miksi se on sinulle hyvä uutinen – selitä, mikä aiheuttaa siitä, että se on upea uutinen heidän puolestaan.

3. Varmista, että se pysyy lyhyenä. Sen sijaan, että jaat kaiken, keskity tärkeimpiin pisteisiin (jälleen kerran, yksittäisiin pisteisiin, jotka ovat yleisöllesi merkittävimmät). Odota, että kaipaa lisää yksityiskohtia, ja reagoi henkilöihin, jotka pyytävät “Älä anna mainita myös …”, joilla on yritys “Ei”.

4. Älä koskaan haise. Ole erityisen varovainen, jos näet yleisösi yksilöitäsi ja vaativat myös jonkinlaista kielteistä vaikutusta uutisistasi. Jaa upeat uutiset hienostuneesti ja kunnioittavasti. Ovat ylpeitä saavutuksestasi, mutta osoita nöyryyttä sen sijaan, että kerskaisi.

5. Jaa laina. Jos muut organisaatiosi jäsenet tai ulkopuoliset yhteistyökumppanit suorittivat työn lupaavan mahdolliseksi tekemiseksi, soita keskittymään heidän panokseensa. Tämän tekeminen ei mene eteenpäin ja ota esiin valoa. Itse asiassa, koska sinut nähdään anteliaana ja armolliseksi, se loistaa todella vilkkaammin.

6. Pysy rento. Vältä viestisi liiallista innostumista hyödyntämällä sellaisia ​​asioita kuin KAIKKI PÄÄOMAKIRJA tai paljon huutomerkkejä. Jos viestisi lukee ikään kuin hyppäät ylös ja alas ja heiluttaisit käsiäsi erittäin voimakkaasti, niin todennäköisesti näytät yleisölle, ja se on silmäyksellä, joka harvoin imartelee.

7. Jaa se ja tule valmiiksi. Aivan kuten sinun täytyy edetä keskustellessasi ei niin hyvistä uutisista, sinun ei tarvitse toistaa suuria uutisia ikuisesti. Kuulemalla täsmälleen sama itsekiitos yhä uudestaan, tulee todella ärsyttävää yleisölle, ja se heikentää sitä, jonka halusit suorittaa.

This div height required for enabling the sticky sidebar